vilken otur jag har!

Hej folket!

Hur mår ni sötnosar? Jag mår bara bra! Förutom när jag hade världens oturs dag..
Först vaknade jag 7.50 och hade en dårlig kläddag sen när jag skulle till skolan märkte jag att jag inte hade min nycklar till mitt skåp så jag letade i en timme och missade en lektion och hittade inte nycklarna! Så jävla irreterande! 
Äntligen så kom jag ut från huset och precis när jag skulle stänga dörren så tappade jag min mobil på marken och batteriet ramla av så den blev alldeles blött. Sen så har det hänt massa med saker men senare under dagen blev det bättre! :-D

Idag så hämtade vår lärare Roger våra bilder som vi tog i skolgården i fredags, de blev jätte fina här får ni några visningar. :-)


Det här är min cär klass som jag älskar:) (dålig kvalite för att Tess har tagit kort på ett foto)

Här har Gabbi lite kul med Lejla<3

Haha alla tjejer runt Christer eftersom vi tyckte synd om honom:)<3

Här har vi mina tjejer och jag är i mitten.( vi är fler bara att dom som är imitten mossas så de syns inte direkt)

Tess & Mats rider på Merve och Sebbe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

går du i samma klass som sivan?

2009-05-19 @ 18:09:19
Postat av: Rashas modeblogg~

aa

2009-05-19 @ 19:31:40
URL: http://rashasownfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0