valborg afton

Sista gången jag säger förlåt för att jag int har skrivit på länge och nu svär jag på att det är sista gången det händer!

Igår hade vi en halv dag i skolan så vi fick sluta tidigare eftersom det var valborg afton så alla gick hem vid halv 2.  Sen så kom jag hem och tog en liten sömn i 2 timmar och vaknade igen runt fyra, ganska skönt faktist var jätte trött igår och är trött idag också. Sen så mötte jag upp alla tjejerna så drog vi till akala för att träffa resten där. Det var fullt där jag tappade bort alla hela tiden haha. Sen så följde jag med Sara till kista för hämta upp hennes kompis, så Sara ringde och hennes kompis sa att hon skulle vara någonananstans i valborg så vi gick ist till donken och åt två cheesbugare var och plus så hade jag inte ätit något sen frukosten. Sen så åkte vi tillbaka till akala för att hinna se brasan.
Om jag ska vara ärliga så var förra året bättren det här årets valborg men nästa år kommer bli bättre det tror jag på!;D

Hur hade ni det igår då?


Förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0