Ute

Hejj alla kära bloggare!

Hur ere? För mig går det bra!

Har precis klippt mitt hår, hade så mycket slitna toppar! Men nu är de borta:D Det blev kortare än vad jag hade tänkt mig men det växer ut snart ska försöka att inte gråta ;P Haha.

Idag har jag varit ute. Först efter skolan så drog jag till solna med familjen för att äta på en pizzeria skit gott! Det var en värkligen stor kebab pizza haha! Senare så träffade jag Rengin och Lejla för att stutsa stutsa matta igen hihi! Så vi drog till Kfum och mötte Semira där med sina korvar och sen drog vi vidare till vår stutsande stuts matta!:D Vi hoppade hoppade och pratade. Sen så drog vi tillbaka till Kfum och träffade på Christer och då vet ni säkert vad jag gjorde! Tog min rosa vatten ballong och prickade den på hans rygg och på hans nya tröja tror jag hahaha! Det var så jävla roligt! 
Och nu så är jag hemma igen och ska upp till mitt rum snart.

Puss&Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0