plugg plugg plugg..

Heej alla söta bloggläsare!

Jag har absoluut fullt upp just nu, måste plugga plugga och plugga för att få bättre betyg innan sommarlovet! Jag har börjat plugga ihjäl mig igen för att jag fick hem en lapp från skolan och det stog alla förseningar och så, så måste värkligen skärpa mig speciellt till 8:an det är då de seriösa betygen börjar droppa in. Och det är därför jag har bestämt mig att (hade aldrig trott att jag skulle någonsin säga det här men!) gå i sommarskola i en hel vecka! Det är väll inte så farligt plus ämnet jag ska ta är MATTEMATIK :-(  Asolut inte farligt... :-(

Idag så har det varit en vanlig skoldag och det har också varit skoldm. Jag tyckte våra killar som spelade fotboll för vår skola  var ganska duktiga idag fast vi förlorade sista sekunden med 2-3 till andra laget så jag tyckte det var ganska lika och brydde mig inte så mycket om vi vann eller inte faktist, haha.

Nu så måste jag upp och göra klart min frånska vikort som vi fick i läxa till imorgon och duscha efter det.

Ha en trevlig kväll och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0