jobbig dag

Det här dagen har varit det absoluta jobbigaste dagen hittils!

Mamma tvingade mig att vakna klockan 9 på en LÖRDAG  för att sälja bullar för min lille brors lag!-.-  Jag frågade henne om hon menade allvar och det gjorde hon också.. Så jag tog fram mobilen och smsade direkt den roligaste personen jag känner och det blev min roliga vän Lejla:) Så hon stod med mig och säljde bullar kakor och sånt. Det var jobbigt och tråkigt på samma gång så den här lördagen blev inte så lyckat som jag hade tänkt mig.

Nästa lördag blir väll bättre hoppas jag på. Men nu måste jag skynda mig upp för att se eurovision songcontest får absolut inte missa det!

Många pussar! Eran Rasha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0