Jag har blivit brun!

Jag har blivit brun med ränder och allt!:D
Haha men det är inte skillnad från vad jag ska bli på sommaren i grekland. 
 
Idag så blev det soling för min del. Gick hem till lejla om solade på hennes altan med några få av tjejerna, alla fick lite färg faktist. Vi log softade och lyssnade på musik och skrattade. Senare när jag kom hem så såg jag att systrar i jeans skulle vara på tv om 10 min, jag blev faktist lite chockad eftersom jag läser den boken just nu och hoppades på att den skulle börja idag och så gjorde den! Lite kusligt faktist? Men jag blev glad och tittade på den och sen blev det Gossip girl och nu är det shopgirl som gäller så vi syns imorgon och ha en toppen kväll god natt!

Här kommer lite bilder.


Haha här ligger stackarna som har fått för mycket sol!

Och här ser vi att Lydia försöker bli brunare.

Lejla och Joyce jobbar på solbrännan!

Kommentarer
Postat av: ´BAJS

asså dem e lite gran nek för fan

2009-06-03 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0