Grillningen

Idag som sakt så ska jag ha en grillning hemma hos mig med alla tjejerna. Först så var jag inte säker på att jag skulle ha det men tänkte igenom det idag och så blev det idag! 30 grader kommer det bli idag helt perfekt också!

Ni ska väll vara ute idag eller hur?!

Haha men idag ska jag förberädda min grillning med mamma, vi ska städa lite där ute och så har jag köppt 50  ballonger som jag tycker kommer bli roligt att hänga hihi! Sen när alla tjejerna har kommit så ska va börja grilla och starta vatten kriget ;-) Så vi kommer ha jätte roligt idag! Hoppas jag får lite färg också. Och jag lovar att det ska bli några bilder från den här dagen.

Men nej nu måste jag gå upp och äta frukost är vrål hungrig! Ha det bra så länge, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0