Grill hela dagen

Hej sötnosar äntligen är jag hem är. Mår jätte dåligt och vill bara gå och sova men har inte riktigt lust med det.

Idag så var jag ute med alla tjejerna och vi grillade på en kulle och solade. Väldigt skönt. Men så kom en väldigt gammal kvinna upp till oss och började snacka? Hon bara jag är världens roligaste människa och så babblade hon och sjäng opra förr oss haha ganska roligt faktist alla pissade på sig nästan speciellt jag med mitt huvudvärk..
Haha sen satt hon med oss och började snacka från ingenstans det gick så fort och vi gav henne en korv. Asså hon hade mer energi än vad vi hade har aldrig träffat någon väldigt gammal och enrgifull som henne? Konstigt.
Men iaf så hade vi VÄLDIIIGT KUUL!! Haha vi grillade nästan hela dagen.

Och senare idag ska jag till min kusin och sova över. Jag vet att jag är sjuk men orkar inte vara hemma så åker ist och stannar där till imorgon.

Hoppas ni har en toppen kväll. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0