En perfeckt dag, tills..

Det har varit absolut en av mina bästa perfecka dagar idag!

I skolan idag så hade vi bara två lektioner och många raster så det var igentligen ganska soft. Efter sista lektionen klockan ett så gick vi ut till skolgården och pratade och jag åt upp allas godisar :-) sshhh.. hihi. 
jag hade en pinne som jag gick runt med hela dagen i skolan som ingen fick röra och kände mig som en lärare nästan! Men hur som hellst så irreterade jag Tess med den så jag råkade peta henne i ögot med den så tog hon den och tog sönder den i två bitar :( Vet ni vad jag gjorde då? Jag hoppade på henne och drog i hennes hår! Haha så himla roligt att bråka med henne.
Men sen så var vi i skolan till klockan tre.

Senare så träffade jag mamma i centrum för att köpa en klänning jag har velat ha, väldigt snygg är den också! Från H&M. Och när jag precis kom hem vi fem så ringde Gabbi mig och sa att vi ska äta pizza så jag rullade med henne och Tess till pizzerian, yamii:D Efter det var vi propp mätta och försökte ta upp våra arslen från stolarna hem till Gabbi för att hon skulle fixa en sak, så jag fick ett sms från Semira och det stod: Kom ut jag ska inte till Nacka, kom till truddan alla är här :)<333
Och så rullade vi vidare till de andra och hade massa kul det kan jag lova er!!!!! :D 


Senare under dagen så fick jag höra något som jag både gillade och hatade på samma gång. Blev så jävligt chockad, men jag vet inte på vad jag ska tro på. Det förstörde värkligen min kväll men jag får tänka på det senare för just nu har jag värkligen ingen lust att tänka på det..

Men ha en toppen kväll och sov gott! Puss.♥



Här ser ni mig dra Tess blonda hår! HAHA.

Och här är catfighten! (Man ser helt klart att jag vinner)

Tessi som tänkte hennes ansikte-.- Jag, Christer, Joyce och Gabbi i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0