090530

Godmorgon söta blogg käsare!

En än gång så förendrar solen ert humor och mitt med visst är det helt sjukt! Oh så jävla skönt också.

Igår hade jag inte så mycket tid att blogga så jag berättar lite om min dag.
Det började med att jag åkte till Willys med Merve och Lejla och Merves pappa som var så snäll att skjusa oss ditt. Vi handlade till min Grillning som jag ska ha idag! Senare så drog jag och Lejla för att träffa de andra tjejerna för vattenkrig och jag hade helt kläder för det så när jag träffade Gabbi så gick vi hem till mig och bytte om till skjorts och när vi kom ditt så var slangen avstängd men lite senare så öppnade de den igen och jag blev så klart offret på hela vattenkriget TACK SÅ MYCKET TJEJER! Efter typ en timme så stavk jag hem för att byta om frös jätte mycket. Och sen så var jag ute med Semira och kom hem typ vis halv elva, så igår var jag en gatubarn haha!


// Rasha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0