090502

Godmorgoon solstrålar!

Hur mår ni idag då? Jag mår toppen förutom att jag har huvudvärk  från igår, så jag har blivit förkyld..

Jag bloggar från min kusse och har det jätte skönt här! Ska snart ut till tomten och få lite färg och jag får hoppas på att jag blir lite brun iaf? Haha jag vet jag är en krigare, man kan ju också gå på solarium men man blir mest röd så jag håller mig nära till solstolen ist;-}

Idag kommer väll inte att hända så mycket bara sol sol och sol så passa på att gå ut idag eftersom jag hörde i morgon nyheterna att det kommer bli lite mulet och kallare än vad det är idag. Lite trist.

Nej nu måste jag till min kära solstol som väntar på mig och hoppas på att jag blir frisk.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0