Xoxo, Gossip girl



Heelluu alla blogg läsare!
Kollade precis klart på Gossip girl min favoriit serie, älskar den värkligen speciellt kläderna de har på sig alla olika färger och blandningar! Tycker inte ni det? Och så spännande förstås.
Men iaf idag har jag varit ute med mina bebisar hade så himla skojj, kommer ni ihåg när jag sa att vi skulle försöka laga middag? Njjaa det gick int så bra haha, först gick vi till L och softade lite sen blev vi sugna på lite godis. Så vi gick till konsum och köpte godis för typ 20 kr och två chips påsar för 25 kr asso alla gama i sig som grisar haha! så vi glömde helt bort middagen! Sen så kom jag hem och åt lite riktig mat haha. Medan jag åt så tittade jag på gossip girl, efter gossip girl började jag blogga lite och nu pratar jag med G i telefon om skolstarten imorgon har värkligen inte längtat efter skolan men kan inte göra så mycke åt det, påsk lovet är iaf snart så väntar till det. Men nu ska jag gå upp och duscha!

Så hörs senare ha det braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0