Volym som håller länge

Jag vet att det är jättemånga som inte gillar att ens hår alltid är platt, iaf inte jag. Ni som är födda med tjockt hår & volym ska vara glada! Asså absolut ingenting har fungerat på mitt hår, jag blir så jävla galen. Sprayar man och tuperar lite så håller det högst i en halvtimma-.-  Så jag frågade min kompis en dag när kom med värsta volymen på sitt hår! I vanliga fall har hon platt & tunt som jag. Och hon sa att hon hade våfflat sitt hår längst upp. Jag åkte hem och tog fram min våffeltång och började våffla mitt hår (låter roligt haha).


Här har ni "Volumaster" från Björn Axen som är super bra. En vanlig är nog lika bra det också.

Allt man ska göra är att att lägga undan hår överst på huvudet, och sedan våfflar håret under. Hur mycket man vill våffla är från person till person, hur mycke volym man vill ha. Haha det här var första gången jag gjorde det så jag tror jag tog i för mycket, men det håller så jävligt bra! Testa du med;)

Kommentarer
Postat av: rengiin

jag har åxo en sån men de e min mammas (a)<333

2009-03-08 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0