Tråk-.-


PERSONLIGT

01. vad heter du?
Rasha shani
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Rasha shani
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Har mitt mellan namn, Rachel.
04. vilket stjärntecken är du? Stenbocken
05. vilken årgång är du? 1995
06. vart bor du? I kista
07. flyttat antal gånger? Typ 4 ggr bara..
08. vart skulle du vilja bo? Kista :)
09. vilken skolklass? 7a
10. vad vill du bli när du blir äldre? Absolut ingenting.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 160 cm
02. hårfärg och frisyr? Långt mörkblondt/ljusbrunt hår, lite åt det bruna sådär
03. ögonfärg? Ljus bruna
04. skostorlek? 37/38
05. glasögon? Nopp,
06. har du några piercingar/tatueringar? Just nu har jag 1 percing, överläppen snart har jag i naveln;)

FAVORITER

01. filmer? många, en av de Bring it on mfl..
02. årstider? Vår och sommar, lätt!
03. mat/dryck? lasange, pizza & vatten.
04. djur? SMÅ hundar. (chihuahuor osv)
05. färg? ROSA!!<3
06. ämne i skolan? Idrott
07. sysselsättning? Blogga, umgås & shoppa. :)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? En "skin jacka" från Tippy
02. vad använder du just nu för skor? svarta tyg skor.
03. favoritfärg på kläder? Marinblå, vit, svart, typ allt förutom orange.
04. favoritmaterial på kläder? Vet inte, bryr mig inte så mycket om det.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Korta sommarklänningar osv.
06. favoritaffärer? H&M, Ginatricot, Bik bok, Top shop & Dinsko
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 1000-1500 nånting..
08. favoritmärke? Har inget.


DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? Babyrosa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Babyrosa & vitt..
4. vad vill du ändra där inne? Min garderob och säng
5. vad har du där inne av följande: A,B & ibland C.
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? hus
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller tittar på tv..
8. favoritpryl i rummet? Sängen, absolut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0