Soligt!

Sol sol och sol!
Det var länge sen man såg solen poppa ut så där mycket, har värkligen längtat efter det men det är fortfarande lite kallt ute men det försvinner väll snart. Idag har jag varit i skolan och det känndes som om det var länge sen efter sommarlovet jag inte har varit där, konstigt?:S Det är kanske för att solen är framme och det blir något hellt annan bild på skolan. Men det var väldigt skön dag vi slutade ganska tidigt på alla lektioner sen gjorde vi vad vi ville när vi hade lektion och lärarna sa ingenting, det beror säckert på att solen är tillbacks och det ändrar ju på mycket, speciellt humöret. Efter skolan så var jag ute med T lite gick runt och snackat och njöt av solen. Snart ska jag möta upp tjejerna och gymma, det ska bli roligt eftersom vi faktist har fuskat lite och inte gått på en vecka, inte bra så måste skärpa oss;P Haha ses lite senare, ta hand om er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0