Plugg

Heejhejj!!
Jag har sovit så himla gott i natt och ville värkligen inte gå upp och gå iväg till skolan ville bara ligga kvara och mysa med min sköna säng, men kan inte göra så mycke åt det. Jag vaknade med inget leende på läpparna imorse som jag brukar göra och det vet ni väll varför? Haha men under dagen så kom mitt vanliga stor leende tillbaka och då vart jag glad!

Här sitter jag i vårt nya kök och pluggar vi fick en läxa från NO att rita vårt rum och mäta det och så, sen så kom min moster som är 18 och min mormor på besök och de blev ganska förvånade hur vårt kök har blivit. Min moster: "OMG VAD FIINT DET BLEV (hon blev tyst och stirrade ett tag, sen) asså shit jag ska flytta till ert kök och bo mitt i!! ( Och det har jag redan gjort hihi) hah och så vidare.
Ska lägga upp ett eller två bilder på köket när den är heeelt klart :-)
Men nu måste jag plugga vidare..

Ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0