"P.K"

Hej hopp alla glada blogg läsare!
Det är ganska bra varmt väder idag och ganska blåsigt men är ändå glad över att solen äntligen vågar komma framfrån molnen, så det blir ingen resa till Africa förän nästa år :D(hoppas jag)

Idag försov jag mig och kom tio min sen till Svenskan och vart jätte trött hållde på att somna i alla morgon lektionerna vi hade men jag höll mig vaken och försökte lära mig något för en gångs full och nej jag är inte dum;-) Sen fick vi pankakor till lunch och de var ej goda, de var kalla och konstiga...

Asså idag var jag ganska snurrig i huvudet jag gick liksom runt som en idjot, snackade med var enda en och var vilse heeeela jävla tiden? Haha det berodde säckert på pannkakorna.
Men nu mår jag super duper bra och ska laga "riktiga" P.K" med min lilla mor ;P

Puss så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0