På taket lyser stjärnorna

Gissa vad jag har gjort idag? Jag har städat KLART mitt rum!! Haha det tog evigheter sen kom jag på att jag måste hoppa in i duschen snart så jag städade as snabbt och rätt som det var så var Rasha klar:D
Efter jag duschade så fixade jag till mig och mötte G vid tunnelbanan så gick vi på bio och hämtade biljeterna till "På taket lyser stjärnorna", jag ringde också B och frågade om hon ville komma och hon svara aa vi kommer. Vi hade massa kul medans vi tittade på filmen vi garvade så mycke att nästan jag och G kissade på oss. Men det var inte för att filmen va rolig utan filmen var inte alls rolig det var bara sorg nästan, men den var ganska bra så jag ger den en 4 utav 5. Sedan träffade vi de andra tjejerna medans de åt efter det så gick vi runt och skrattade hela tiden då detta var min lördags kväll:) Men nu sitter jag och mamma i vardagsrummet och tittar på någon film jag inte fattar plus att min lille bror Ali min storebror Rashad och mammas man Mats är inte hemma idag så det är skönt att slippa killarna ikväll;)
Hur var din dag då?


Ta hand om er, Pussar och kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0