Onödig dag

Heej alla mina kära bloggare!(Om det är ens någon som läser min bloggxD) Idag har det inte hänt nått speciellt förutom att alla är så jävla OMOGNA och bodde veta när de ska börja växa upp. Annars är jag ganska trött och gjorde mig väldigt illa idag, asså jag blev knuffad mot en dörr och det fanns nån spets grej på dörren så jag blev knuffad mot den och hållde på att svimma så jag slutade andas i en halv minut så jag kunde inte prata, annars skulle jag skrika åt de. Men jag bryr mig inte så mycke längre för som sakt de är omogna och bodde veta när de skulle ha slutat.
Men hur ere med er idag då? Har ni hafft det bättre dag än mig?:)


Hörs lite senare,kramaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0