Måste städa klart!

Godmorgon eller ska jag säga godeftermiddag allesammans? Haha jag vaknade för exakt 30 min sen och ni sitter här och bloggar lite, försöker få fram bilderna från igår men det får säkert vänta lite. Idag vet jag faktist inte vad jag ska göra har inte bestämt nått riktigt men en sak vet jag och det är att jag sa städa mitt rum klart idag! Asså jag har hållit på med mitt rum nu i en vecka och har inte kommit någon vart, haha jag har kläder överallt eller som sakt man simmar direkt i mina kläder när man kommer in i mitt rum:S Men aja det ska bli en förändring eftersom mamma ska köpa en "STOR" garderob till mig snart:D Skit glad!! Senare idag får jag väll hitta på nått antingen med tjejerna eller med någon annan, får se;)
Vad ska ni små rackare göra idag då;P??

Puss och kram skumbana!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0