Kallt!!

Tjaba tjena hallå!
Har ni haft en bra dag? Det har varit väldigt soligt och härligt idag en än gång!

Nu sitter jag i soffan utsliten och död eller rättare sakt ligger ner och är död från dans tränningen och kom precis hem från fotbollsplanen för  vart ute med tjejerna och det var ISKALLT!!!! Asså jag menar allvar jag hade bara på mig skin jacka och några få tröjor under min vita kofta och så hade jag gråa mjukis men inga leggins under, för tycker inte att det är särskilt skönt;P Haha som sakt KALLT var det.

Vi var just och kolla på en tränningsmatch som våra kompisar spelade och det var sista gången jag gick ut, jag fröös rakt in i helvetet! Och solen lurade mig igen! Men ska ge den en till chans för faktist idag när vi hade gympa och skulle gå ut så var det ganska skönt ute inte så kallt alls.
FÖRTSÄTT SÅ TACK! :D


Haha men nu ska jag dra upp och duscha och värma mina fötter :$ Puss så länge!♥


Kommentarer
Postat av: sissi

visst var det:O

2009-03-27 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0