Igår kväll

Godmorgon!! Hur mår ni idag då? Ja, jag mår väldigt bra förutom att jag har vädigt ont i huvet från igår. Det hände liksom så mycket igår, först så gick jag hem till J och hjälpte henne med att hitta kläder till festen sen så träffade vi G och gick till centrum, efter det så gick vi hem till G och fixade oss. Vi hade faktist väldigt kul vi lade på högsta volym och började dansa och mima haha. Sen när vi var klara så var vi ute och flumade före festen. När vi kom äntligen till festen så mötte vi upp tjejerna, först var det tråkigt men sen så poppade festen upp;P När jag kom hem var jag jätte trött och precis när jag skulle säga det till min mamma så ville hon gå till shell kl 00.00 och handla godis chips och sånt, jag bara skojar du?  Hon bara nej jag har väldigt tråkigt så drog hon med mig och min lille bror vi suckade och gick med men det var ganska skönt för luften var inte så kall eller varm det var lagom.
Vad gjorde ni igår då??:)


Ta hand om er så länge!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0