Härligt

Hej hopp! Det är sjukt hur vädret kan påverka vårt humör, för jag antar att jag inte är den ända som gått runt med ett stort leende på läpparna hela dagarna? Om vintern gör en comeback nu så packar jag fan ihop mina grejer och flyttar till Africa.

Det har varit en sån härlig dag faktist. Det känndes inte som att jag hade skola bara att jag liksom gick runt och tog det lungt hela dagen med solen i ansiktet och det stora leendet på läpparna:)
Idag gjorde jag iaf matte provet och det gick bra faktist men jag var inte klar för jag hade ett till papper att göra till nästa gång, men det gick bra som tur!

Hur har ni haft det idag då?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla härma kenza

2009-03-31 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0