Det var länge sen!

HEEEJJ BLOGGEN!! Det känns som om det var länge sen jag skrev fast det var bara igår jag skrev sist hann inte skriva så mycke mer eftersom pluggade väldigt sent igår kväll. Idag har jag varit i skolan samma tråk dag men den här dagen var speciell eftersom jag gäspa för varje sekund asså jag skojar inte :S Var så jävligt trött eftersom pluggade så sent igår. Efter skolan så gick jag till tvättstugan med tjejerna och tvättade, kul med lite sällskap liksom att ha någon att prata eller skratta med. Nu har jag kommit hem och har jätte ont i fötterna med det går säkert över när jag ska ta ett bad snart med lera i ansiktet, så sköönt! Imorgon ska jag sova dagen lång eftersom har studiedag i skolan haha så vi kommer inte ses på länge;P

Skriver mera sen, puss puss!


Det här var bilden sist vi var i tvättstugan pluss semira som inte är med på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0