090308

Har saknat er jätte mycket!!
Förlåt förlåt förlåt och tusen förlåt att jag inte har skrivit nått på hela dagen och igår kväll:( Det har hänt så mycket idag  Först så vaknade jag halv 9 på morgonen för att gå ut och springa med G och L. Efter det så åt vi kenesisk mat ska lägga upp bilder fån dagens! Sen så gick vi hem till G och tittade på Wildchild som hon hade laddade ner via datan så efter det bakade vi kladdkaka och pankakor och bara så ni vet blev våra pankakor handikappade. Och nu är jag hemma och    
 tittar på det nya programmet "wipeout" på kanal 5, asså den är as roliig!                                  

1,Lejlas mat       2, Min mat      3, Våran mat

Ha en fortsatt trevlig kväll, kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0