15 grader celsius

Åhhh fyfaan Det rengnar det är inte alls bra vi vill ju ha sol, eller hur?
Men vet ni vad det bästa är, att det kommer bli upp till 15 grader i helgen tro det eller ej men det är sant ni kan kolla upp det i aftonbladet.se om ni inte tror mig. Om ni frågar mig skulle jag inte ha trott på det haha..

Så har ni några planer in för helgen då? Själv ska jag på en fest hos min kompis, kul det ska bli temat är färgglatt och jag har inte den blekaste anning om vad jag ska ha på mig så gärna lite tips tack!!;-)

Ha det bra så länge!<3


Kommentarer
Postat av: lejla

omg, älskling det sägs det kommer hagel på helgen ;o wääää

2009-03-31 @ 22:44:19
URL: http://lejlosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0