090329

Fan vilken sömntuta jag är! Jag skulle kunna sova hela dagen. Har haft så himla underbara drömmar så jag ville inte alls lämna sängen. Men sen kom jag på att jag måste iväg och köpa linser så nu sitter jag här med en skål med Nesquick och försöker vakna till lite.

Hade ni en rolig lördagskväll då? Jag spenderade som sagt min kväll först med kompisar sen här hemma med mamma & lillebror. Vi låg framför tvn och vräkte i oss chips tills vi somnade.

Idag vet jag dock inte vad jag ska göra, säckert stor städa huset eftersom köket är snart klart och vårt hus ser ut som en bondgård.


Skriver mer sen när jag har nått vettigt att säga;) puss!

Ps glöm inte att vrida klockan en timme framåt idag. Ett steg närmare till sommaren 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0