090320

Oj vad konstigt den här veckan har gått det känns lite som att det är söndag idag, men det är säkert för att det är min allra första fredag kväll hemma men igentligen ska jag till mina kusiner, det är nästan samma sak. Jag kom hem för några minuter sen jag var ute och lunchade med L och lite små shoppade köppte ett par  ljusa jeans leggins från Gina tricot och sen stora pärl örhängen drån Ur&pen, men jag tror jag ska lämna tillbacka de ljusa legginsen och köppa ett par 50 tals leggins som jag också hitta i Gina jag tycker de är mer häftigare och snyggare.
Nu ska jag dra till kussen hoppas ni får en bra kväll, puss och kram!♥


Kommentarer
Postat av: JoyceLatti

men rasha?! vad hände med att jag skulle vara med på din blogg för att jag visade mina duvetvad?! :O :O

2009-03-20 @ 20:23:08
URL: http://joycelatti.blogg.se/
Postat av: Rashas

Igentligen så visade inte du din BRÖÖÖSST!!-.-

2009-03-21 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0