090302

Idag hann jag inte skriva så mycke när jag kom hem efter skolan, eftersom jag pluggade åt mat och gick ut.
Jag kom faktist precis hem för en kvart sen va ute i det snöööööigaa! Jag tycker att det är värkligen så trist för när precis solen börjat skina och att man börjat tro att våren e på väg så började det snöa igen? Så deprimerande, tycker inte ni det??
Hihihi kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle börja lägga ut bilder på mig och mina outfits? Njjaa det gick inte så braa haha, det började med när jag frågade min mamma igår om vart min digital cam är så svarade hon: Den ligger i mitt rum någonstans bland allting? Sen så sa jag, "bland allting" så du vet inte vart den är, så svarade hon: neeej tyvär Rasha jag kommer inte ihåg vart jag lade alla grejer eftersom jag har varit så upptagen me köket. Asså vi håller på att renovera det så jag hoppas att den kommer bli klart riktigt snart!:) Så nu ska jag börja leta efter den och jag tror jag vet vart den ligger, hih jag berättar när jag har hittat den och vart jag har hittat den!:D Men nu börja jag bli ganska trött så skriver mera imorgon!


Ta hand om er, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0