Propp mätt!

Jaaa det är jaag!!
Min mage är full av pizza fast jag inte åt hela bara halva. Haha men det är vad kebab pizzor gör med magar bara man ser på de så blir man mätt :P

Idag så gick jag och mamma till centrum ju och handlade lite små saker till resan som att mamma köpte en jätte bra foundation som jag nu också vill ha men är inte så förtjust i flytande foundation men det där kanske blir ett undantag sen så köte jag den nya mascaran som Eva longoria visar på reklam haha. Jag tyckte den var okej för det var liksom fjortis mascara man fick klumpar av den på ögonfransarna usch usch va jag hatar det som gegga på ögonen HAHAH! Men jag tror jag håller mig till min favorit som på ena svart och på den andra vit perfekt sen kan gegga mojan kanske va med på ögonfransarna:-) Sen så gjorde mamma några ärenden och vi drog genast till konsum för att köpa en godis påse var till min lille bror och mig sen en påse chips det bodde hålla oss vakna och pigga på den långa resan som väntar oss imr.
 Men men så hann jag ändå inte städa mitt rum vad ska jag ta mig till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0