Mycket gjort h'r - Turkiet

Hej po er! H'r ar det underbart varmt v'der och mycket har gjorts sen vi kom hit, men har tyver inga bilder att visa er har tappat bort min mobil och mammas har l'st sig sj'lv..

De f''rsta dagarna - Hela resan gick bra vi gick po f'rsta klass som var mycket mat varma filtar skona kuddar egna stolar inte so mycket folk runt om och skit bra service (= Och precis n'r man gor av planet och t'nkar po allt har gott smidigt och perfekt so h'nder det v'rsta som kan h'nda mig! Bagagen var forst borta sen forkenade fan va less jag blev forsta morgonen vi kom fram men sedan mott kv'llen blev det b'ttre vi gick till ett fint st'lle med alla framfor stranden och r'tt som det var fick mamma ett samtal om att resv'skorna har anl'nt! Och gissa om jag blev glaaaaad! Hahah. So efter den dagen s[ gick allting lugnt och sen so borjade det ossa po.

Vi hade vant oss - Sen so gick dagarna och vi blev vanna med v'dret =D Vi gick runt vi ot god mat promenerade om kv'llarna med fika po handen so sk'nt men efter nogra dagar so blev jag so klart less och hade trokigt men vi gick ut alltid och det b'sta med det 'r att vi har alla b'sta och n'ra shopping platserna som man bara kan promenera ditt.

De senaste dagarna - De senaste dagarba har vi hunnit gora massa! Som att se det storsta kopcentret jag n[gonsin har sett med sitt egna gronalund nd'r inne och jag skojar inte och det vaar s[ fiintt! Och so har jag fikat po ett st'lle som heter starbucks och det ligger oxo n'ra d'r man bara kan go till. Min favorit ar chocklad med massa krossade isbitar i och hela gr'dde po toppen med cocklad so gott!! Sen so har jag hittat finnaste kl'nningarna nogonsin som fick fulja med till resv'skan och so har jag shoppat massor som tillexempel idag.
Och so borjade en annan dag for att h'mta mina kl'nningar som var klara ena ska jag ha po mig p[ ett brollop i grekland och den ena for vi se vad som h'nder med haha skoja. Sen so gick vi ut igen och kom tillbaka med ett trott ansikte for att vila infor kv'llen. Iaf jag eftersom jag deckade po nogra sekunder, konstigt aldrig h'nt forr att jag har sovit po eftermiddagar.

Dagens - Idag so borjade dagen med sol som vanligt och tidigt po morgonen for att hinna med b[ten till en av oarna vi skulle till idag. Det var en j'tte mysig dag med oppna str'nder och varma drycker, so sk'nt! Efter't so gick vi till en annan o for att ata middag med alla i familjen.

Idag kv'll - Idag kv'll so gick vi po en roadtrip eller r'ttare sakt bottrip, asso vi okte bot i flera timmar runt staden och mellan europa och asien skit kul var det!! Haha sonna saker gl'mmer man aldrig..

Hos oss 'r klockan mycket.

So det var en f;rkortning av turkiet resan och det kommer mer! PUSS&KRAM eran Rasha =)


Kommentarer
Postat av: Din habesh<3

OMG ! , skiit kul ju! :O . Har saknat dej som fhan älskling du har det bäst hör jag syndd om luren haha ajde ha såå kul hälsa alla puss o kram skumbanan :D <3

2009-07-29 @ 00:38:26
Postat av: LOVISA

http://klunka.blogg.se/2009/july/lovisahogberg.html#comment

Svara om du kan :p

//Lovisa

2009-07-30 @ 01:24:30
URL: http://klunka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0