♥M.J♥

Jag tittade färdigt på minnesstunden för Michael och den var värkligen rörande! Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna utan de bara flöt ner, asså jag grät från början till slut och där jag frät mest och var det sorligaste var när hans dotter hållde tal för sin pappa och precis när hon sa "i love you dad so much" och lutade sig för Janet jackson och började gråta så bröt jag bara ihop det var så rörande.. Man fattar inte att king of pop är värkligen borta asså det går bara inte!

Alltid när någon säger att Michael jackson är död eller att han är borta så säger jag bara att han sover haha och jag vet att det låter fånigt men kan inte släppa taget om honom än. Jag liksom växte upp med han och alla hans låtar och alltid när någon av hans låtar kom på tv när jag var liten så skrek jag och hoppade runt och dansade tills låten tog slut och jag älskade M.J så jävla mycket så att det inte går att förklara!

Och det sista jag skriver nu är: I miss you and you will always be here♥


En sann legend! Michael jackson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0