jag är en trött jävel

Ja det är jaaag! Har badade hela dagen med mina kusiner och ja det klart man blir trött utav att bada.

Idag så åkte alla hem, väldigt skänt om jag får säga det. Haha inte för att vara taskig men det har varit lite jobbigt att ha alla i två dagar men det har varit JÄTTE roligt att ha er också så ta inte illa upp ladys:) Som sakt så stannade de i hos oss i två dagar och på de två roliga dagar så var det mest roligt på kvällerna/nätterna. Första kvällen så var vi och tittade på film i mitt rum och efter den tog slut så var klockan ungefär halv tolv och då sa alla att de är hungriga så vi gick ner till köket gjorde lite mackor och eftersom det var så fint väder ute så åt vi i balkongen medans alla sov sen så tittade vi på en annan film, jätte mysigt!=)
Andra natten så började vi dansa klockan tolv på natten från ingenstans, hahah :S Men jag vet hur vi blev så pigga och det var från all godis och chips vi åt innan så vi blev så hajpade och slockande vid ett halv två. Roligt!:D

Och just nu sitter jag i vardagsrummet och är en trött jävel!

PUSS&KRAM// Rasha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0