det var ett tag sen.

Hejhej kära bloggare!

Det var ett tag sen jag blogg men inte för länge sen;-)

Jag började skriva idag eftersom jag inte ville vara dum och åka sådär utan att säga hejdå. Så idag är det sista dagen inför imorgon då ska jag åka till turkiet och efter  turkiet blir det mitt favvo ställe, Grekland:)
Så idag har vi massa saker att göra. Först så måste vi tvätta de sista sakerna vi vill ta med sen så ska jag och mamma till centrum och köpa the last things we going to bring with os. Typ som mamma behöver foundation och jag behöver hörlurar och en ny mascara för min håller på att ta slut detsamma med mammas foundation och det kanske blir också sololja eller solkräm men jag tror inte det behövs eftersom jag redan har det. Senare så ska vi dra till mammas kommpis man som har en pizzeria och äta vårt sista måltid i svergie på länge och pizza tycker jag var bästa sättet att göra det på;-) Och nu måste jag jag leta efter kläder, vet inte vad jag ska ha på mig för att alla sommar kläderna är packade och klart! Åhh jaa juste jag måste städa mitt rum... ITS SUCK TO HAVE MY ROOM!



Ha en dunder dag PUSS&KRAM// Rasha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0