090718 - Dagen jag åker till turkiet.

Hejj Hopp alla glada!!

Hur ere? Är det bra med er? Med mig är det toppen bra!
Sitter just nu och dricker min äckliga te som jag la för mycket socker i, usch :S

Idag så är den  stora dagen inne för jag ska ju åka till turkiet och sen till grekland med hela familjen kusiner osv :-)
Så nu sitter jag och funderar på om jag ska städa mitt rum först eller fixa håret? För Joyce ska komma hem till mig och säga hejdå och hjälpa till med mitt hår har jag bestämt hon får locka det:D (shhh hon vet inte det än)
OJJJ vet ni vad jag fick höra nyss? Att mina kusiner missa två plan förr igår :O Fan vilken otur stackarna men det viktiga är att de är oskadda och är i turkiet nu!

Iaf idag ska jag packa mina sista grejer och stänga väskan! Om det går...

Ha en bra dag skriver lite senare! PUSS&KRAM// Rasha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0