090708

Vädret förvirrar mig :S

Haha asså ena sekunden är det soligt och varmt och andra sekunden är det blixtrigt och kallt? Heloo välj diig?

Idag är det massa saker som måste fixas innan vi lämnar blöta svergie:D Hihi. Först måste jag leta efter min resväska och förr igår så tvättade vi ju så de första sakerna som ska ligga är klänningar som jag vill ta med sen sommar kläderna och så. Vill ni höra en orättvis sak? Mamma får ha den största väskan och jag får ha den mittimellan:( Och hur har de tänkt sig att alla mina kläder som ska med ska få plats? Men mamma sa att jag inte ska ta med så mycke eftersom jag får shoppa där hur mycke jag vill :D JIPPPIE!

Okej nu måste jag fortsätta välja låtar som min store bror ska ladda ner till min mp3 som ska såklart följa med.

PUSS&KRAM// Rasha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0