090701

Är det redan första juli:O

Helluu honeys! Här sitter jag framför datan och dricker te.

Idag så ska Merve fira sin födelsedag eftersom det är många som kommer åka på semester när hon fyller år så hon ska göra den lite tidigare. Har inte bestämt mig exakt om vad jag ska ha på mig men det kanske blir mina nya leggins från H&M och den slitna tröjan från Ginatricot kanske ett brunt bälte med och runda blomiga örhängen som ger lite färg åt outfiten;-) Men innan jag ska bestämma allt det här måste jag tvätta i två timmar sen möta min kusin (kompis) i centrum för att hjälpa henne välja en klänning till sin 18års fest.

Vad ska ni hitta på för kul idag? Kiss!


De här kläderna hade jag tänkt mig?



Leggins från BikBok

Sliten T-shirt i svart som jag har är ifrån Ginatricot gäller samma för den vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0