Spana in de hetaste frisyrerna

                                     Till exempel flätor i härliga uppsättningar är en av sommarens hetaste frisyr. Prova du också! Ta hjälp av söta prylar,

  Här har vi också nått som är lika hett! Gör som Jessica alba Rihanna och Viktoria beckham och gå med de korta helt snygga pojkhåren!
 

Var precis i konsum med min store bror och köpte en stor godis påse och det var så kallt ute så att min tuggummi jag hade i munnen hade stelnat och om ni frågar mig, så är jag inte så förvånad över det för det hände precis min godis påse:( .Men som tur så klarade vi oss hem innan vi blev till is skulpturer! Jaha nu sitter jag i soffan mysigt och smaskar i mig allt gott så jag är ganska nöjd godis ätare! (så klart fick min store bror hälften).

Men vi hörs mer senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0