Snö snö och snö!

Hellu i'm baack!

Det var så roligt att träffa sissi igen, vi fikade pratade om gamla tider och tittade runt i äffärer kanske hittat lite fler sommar kläder?(a) Och så fort man tror att det kommer sluta snöa så blir det snöstorm haha måste sluta drömma! Sen så kom jag hem vilade lite och började blogga lite mer ska kanske ut lite senare.  Jag är otroliigt trött idag det bror säkert på att jag sov över hos Gabbi igår och vi var vakna ända till klockan sex på morgonen så har bara sovit i 5 timmar så lite trött e man. Så nu tittar jag på en film som heter a cinderella story som visas på kanal 5, skriver kanske mer lite senare.

Hörs senare puss!♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Heej! ha en trevlig dag!<3

2009-02-28 @ 19:18:11
Postat av: Niki

känns som att våren aldrig kommer komma:(

2009-02-28 @ 19:22:06
Postat av: Loise

älskar diin blogg!!<3

svara gjärna!:)

2009-02-28 @ 19:29:09
Postat av: Johanna

VÅR är något jag också längtar efter.. älskar din blogg '!

2009-02-28 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0