Godmorgon!

                                                                                                                          

                                                  Haha jag laddade upp den här bilden för den va så sööt!

Godmorgon alla glaada:)
idag vaknade jag klockan elva och sitter nu och äter frukost i vardagsrummet eftersom de håller på och renoverar vårt kök. Sen så ska jag börja klä på mig ett par mörka blåa jeans och en svart tröja me stora knappar på, ska lägga upp bilder på varenda outfit jag har på mig varje dag så ni ser vad för stilar jag tycker om;) Sen ska jag till stan klockan ett och möta en gammal kompis som jag inte har träffat på länge. Nej nu var jag klar med min frukost nu så ska jag gå upp och klä på mig hörss senare.

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: ;)

oooohh rasha jag längtar värkligen tills dina bilder på dina outfits kommer har kännsla på att det är jätte fiint! :D:D

2009-02-28 @ 18:06:02
Postat av: Viktoria

Hoppas du får en toppen dag!

2009-02-28 @ 19:19:44
Postat av: linnea

HA EN TREVLIG DAAG!!

2009-02-28 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0