ung08

Sorry att jag inte skrev igår var för trött och mina ben gjorde så ont.

Igår hade jag och tjejerna skit roligt! Roigare än vad jag trodde vi skulle ha om jag ska vara ärlig :-)
Men en sak hände som på riktigt skulle ha varit trist men det var det inte faktist! Precis när vi hade ätit färdigt och var klara att gå tillbaka till 08an så började det ös regna och haglade som faan! Hahah och det var ganska roligt och filk stog inanför zara klädbutiken och väntade tills det skulle lugna ner sig haha, och vi stod i en telefon stånd eller vad det är nu igen? Sen när det hade lugnat ner sig så drog vi tillbaka och det var kaos och geggigt usch! Mina skor blev från vita till svarta:( Fan va less jag blev.

Sen så träffade jag jätte många kompisar som var med dansa och hade kul! Och idag ska vi till The voice hoppas det blir roliare.

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0