Saknat er:)

Hej på er!

Det var länge sen?? Hur mår ni? Hur ere? Är allt bra med er? Med mig är det bara bra förutom att bajs skolan har börjat och har väärsta ångesten fyfan! Och att vi ska börja få betyg nu så dacks att smörja lite här och där haha! Skoja bara... ;-)

Jaha hur känder ni er för första skoldagen? För mig var det spännande att se om några nya har börjat och så men andra skoldagen så märkte jag att skolan har blivit mycke lugnare än förut? Antingen beror det på att det är första veckan eller så ha de helt enkel lugnat ner sig! Typiskt!! Nu kommer skolan vara sugig och lugn. Haha boring faktist.

Idag så efter skolan så kom jag hem åt tittade på tv och stack iväg till centrum för att möta mamma för att fortsätta med vår shopping från förra veckan! Jag köpte en oversize stickig tröja från gina och ett par vit gråa rockiga jenas som var skit snygga! Och sen så köpte jag en guldig topp från H&M spray hår nålar  ny mascara eftersom min håller på att ta slut och underkläder :P Men tyver så har jag ingen bild på kläderna kanske kmr senare under veckan !


Massor av kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0