I'm back from Turkey and Greece!

Godmorgon på er!

Hur ere? Med mig skulle det varit bra om vädret blev lite gladare idag kanske hihi.

Ja det är sant jag är hemma från Turkiet och Grekland nu! Haha om jag ska vara ärliga så skulle jag gärna vilja stanna en månad till ;-) Kolla vad trist vädret blev när vi kom tillbaka för jag hörde att det var super varmt väder i två veckor här i svergie? Haha men herregud jag har ju varit i Grekland och Turkiet och det är fy*an varmare är svergie tusen gånger!

Vad ska ni hitta på idag? Idag ska jag på 08:an med tjejerna för de vill så gärna gå ditt idag fast det är ingen bra väder men tror inte ska vara där så länge är forfarande trött eftersom jag kom hem igår morgon. Men det kanske inte blir så roligt heller för vädret ser så trist ut men vi får väll hoppas att det kommer lite sol ut iaf :-) Ska någon annan ditt idag?

Ses senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0