090816

Hej på er!

Vad ska ni ha för er idag då? För min del blir det väll att ta det lugnt och fortsätta vika mina kläder, nej exakt jag är inte klar än-.- Haha HJÄLP!

Kommer ni ihåg när jag lovade er att visa en bild på vilken klänning jag valde att ta på mig till min kusins bröllopet? Först så hittade jag en röd klänning och den var helt okej söt och så men sen så hittade jag en guldig klänning så den fick följa med and the red one too!! Och här har ni bilder på båda klänningarna som lovat ;-)

Det här var den första jag hitta och var lite osäker med den men gillade den mycke!!


Och det här är den klänningen jag blev kär i! Galet fin asså!


PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0