ute i det soliga

Ja juste glömmde att skriva att jag var ute också.
Medans jag var i centrum och shoppade med mamma så fick jag ett sms från I och det stog: Vi går till kfum det ska bli dans:)<3 Jag bara: Akejj, jag kmr :-D<3
Så var vi ute och som sagt det var varmt!! Sen gick vi in för att dansa och det jag skojar inte man grillades där inne, haha men säkert det var för att vi stretcha och så. Men iaf efter det så gick vi ut i det soliga och då var alla ute så ingen var direkt inne det var tomt i kfum liksom och efter jag hade varit ute med alla så var jag på väg hem. Då gick jag förbi J:s fönster och kastade stenar så hon skulle öppna föstret och då snackade vi i typ en timme:) 

Så det jag ville komma fram till var att jag inte var hemma på hela dagen tills kl 21.06.
Hoppas ni njöt av min saga :-D

Många pussar och kramaar! // R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0