090414

Tjaba tjena hallå alihoppa!

Jag kom hem från skolan för 1 timme sen och sitter nu i min hammok och gungar lite i den, så snart ska jag gå upp och äta. Men först ska jag blogga lite:) 

Vet ni hur mycket jag längtar till sommaren och framför allt till sommarlovet men det gör ni väll alla med, men liksom ändå står inte ut vill ha sommar nunununu!:)  Haha. Och framför allt vill jag ha nya sommar kläder. Har börjat köpt och så men vill ha mera!
Nu iaf hör jag på Rihanna-Rehab på thevoice. den är ganska okej faktist inte så bra men inte så dålig heller. Efter att jag har ätit klart så tror jag att jag ska ut lite med Gabbi och de andra tjejerna och hitta på nått.

Japp sötnosar nu ropar Ali på mig att middagen är klar, i kväll blir det spaggeti med köttfärssås. Gott!
Mys så länge, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0