stan med de bästa

Heej alla söta och glada!:P

Whats up? E allt bra med er? Har det hännt nått nytt eller? Nått spännande eller så? Berätta gärna!

Idag har det varit grymt kul!!! Asså liksom jag har inte skrattat så mycket på jätte länge och jag behövde värkligen det idag. Jag hörde en dålig nyhet som jag värkligen inte vill ta upp... Men jag hoppas att det blir bara bättre åt åren.
Men iaf vi gick runt i stan åt god mat sedan gick vi runt med glass i handen och bara skrattade hela tiden, efter en stund så börjar man skratta åt allt lite konstigt, haha skrattar bara jag tänker på vad vi har gjorde idag och alla skämt Mona Och Bella tog upp medans jag och naz hållde på att dö av garv, men om jag ska erkänna så var Bellas bäst det rann tårar och fick så ont i magen av allt skratt, sorry Mona bättre lycka nästa gång haha! ( Hon kommer döda mig om hon läser detta). Och det här har varit en av mina bästa dagar :D

Senare så träffade jag Gabbi och Lejla, vi var inte ute så länge vi gick hit och ditt och till slut så gick Lejla hem och senare så stack jag och Gabbi. Vi frös ganska mycket.

Hoppas er dag har varit lika underbar som min. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0