långfredagen idag stället för igår

Idag har varit en otroligt lång och rolig dag. Timmarna har verkligen flygit förbi när man har haft som roligast, det har varit helt otroligt fint väder ute och man har haft fullt upp. Haha. Fastän jag tyckte faktist att det kändes som att det var långfredagen idag stället för igår. För liksom idag har det gått långsamnt och både fort.

Först så grillade jag med mina brudar och det var OTROLIGT kul och exakt som vi förväntade oss så blev korvana cp men ändå goda! Har faktist lite bilder på det men det får komma imorgon lovar inget.

Nu är jag iallafall hemma och äter mitt stora påskägg. Gör inte ni det? och det får alltid timmarna att flyga förbi. Jag skulle hellre vilja ha det tvärtom!

Har ni haft en lika rolig lördag som min? Min har varit helt underbar !!=).


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha aa underbar lördag haha (a)

2009-04-12 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0