Solstrålar!

God morgon solstrålar!
Jag är så jävla trött idag och plus det ju fredag så inget snack om det:) 
Jag har försovit mig igen! Vaknade för typ 10 min sen, slängde på mig kläder och nu sitter jag här och sminkar mig, äter lite frukost snabbt och bloggar. Jag var så himla trött igårkväll att jag gick och la mig direkt när jag kom hem. Haha.
Men innan  jag gick och lade mig duschade jag.

Idag kommer det bli massa kul! Det är ju fredag, och desutom snart påsklov! Som tur så skiner solen idag! Kommer ni ihåg när jag sa att det skulle bli 15 grader idag? Jaa det är fredag så vi får hoppas att inte vädret lurat oss.

Nej nu måste jag skynda på. Harre bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: -

http://kenzas.se/2009/march/090320.html

2009-04-04 @ 15:30:14
Postat av: emma

Ser du inte att det är eget text? pucko ?



älskar dig rasha! din Emma<3

2009-04-04 @ 23:21:27
Postat av: -

vem kallar du pucko? hon har ju tagit exakt samma men ändrat nåt ord

2009-04-06 @ 23:17:02
Postat av: linnea

bloggen är ju jätte bra!



tjejen som kallas pucko, är du avensjuk?



Kram på dig Rasha.

2009-04-09 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0