Mys pys

Här sitter jag peppad på matbordet och bloggar! Vet inte riktigt varför jag är peppad och glad? Asså liksom jag har skrattat åt mig själv idag i flera timmar sen jag lade pizzan i ungnen och åt den. Det kanske var nått i pizzan? Haha. Jag var till och med ensam hemma. Hahah! Ska försöka skriva utan att jag skrattar.

Förutom att jag har skrattat hela dagen så har jag också duschat, fixat mitt hår, varit hos mormor och vart ute som vanligt :) Idag var det inte så kallt som jag trodde det skulle vara, haha det var faktist ganska mysigt skulle värkligen vilja va ute nu. Men så har jag en lille bror som tjattar om att han vill ha mys pys i mitt rum idag och att han ska sova i min soffa efter. Och sen sa han till och med att han städar mitt rum om han får sova hos mig idag. Jag bara okej försök om du kan;) Haha så han gick upp till mitt rum och började städa, efter typ en kvart så kommer han ner till mig igen och säger: Jag är klar!:D Jag: Städade du hela mitt rum? Ali: AA förutom soffan.. Jag: Varför gjorde du inte soffan också? Ali: Det var omöjligt !! Asså du ska se alla dina kläder ligger i den och du har inte lite kläder och inte lagom heller, DU HAR HELA STAN I DITT RUM!  TACK GUD ATT JAG ÖVERLEVDE !
Hahahah!! jag låg på golvet och bara skratta han trodde jag fick störda reaktioner. Hahah ni skulle ha sett hans min stackarn:(
Men aja måste dra innan han kastar all chips och godis på mig..

Ha en bra kväll! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0